HOME |



Sunday, October 17, 2010

Zima je prišla v Dijon. Danes sem prvič tu oblekla zimski plašč :) Sicer zvečer, ko se še dodatno shladi, ampak je bil cel dan precej hladen. Všeč mi je. Malo spremembe :) In super je iti ven, ko ni veliko ljudi na ulicah, ko je že mrak in si z lahkoto predstavljaš, kako izgledajo ulice pozimi :) Vremenarji napovedujejo od 2 do 9 stopinj za prihodnji teden. Očitno se zima res začenja :)

Ta teden sem precej razmišljala o francoskih stavkah. Ne samo v Parizu, tudi v Dijonu ljudje stavkajo. To je dogodek dneva, tedna. Ljudje okupirajo glavno ulico, se derejo v megafone, nosijo razno razne zastave in transparente. Aja, nadležne troblje sem pozabila. Čeprav ne želiš biti del tega, se mu ne moreš izogniti. Siten hrup cel dan ti proti večeru (no, ali pa že takoj zjutraj) postane nadležen in ne moreš se delati, da ga ne slišiš.

Pa vendar.. Ljudje tu izražajo (precej pogosto) svoje mnenje. Da so proti nečemu. Da ne želijo, da se neka sprememba uvede. Da hočejo, da je po njihovo. Zdi se bolje kot politična apatičnost. Ko nikogar ne zanima, kaj se bo zgodilo. Ali bolje rečeno - ko ima večina občutek, da itak ne more ničesar spremeniti. Francozi vsekakor nimajo tega občutka. Me pa zanima, če bodo na koncu vseeno kaj dosegli. Razen tega, da vlaki niso vozili po normalnem voznem redu (poleg drugih "stranskih učinkov" demonstracij) in so nam predavanja tujih profesorjev nenehno prestavljali. Včeraj (ja, še ena študijska sobota) smo imeli namesto dveh ur štiri (!!) ure seminarja. Na sobotno dopoldne. Zakaj? Ker so profesorju odpovedali vlak (spet) in je moral nekako preživeti tri dodatne ure v Dijonu. Le kako bi jih bolje izkoristili kot s podaljšanjem seminarja! :) Odlično, mar ne?

Moj "avto-trening" s čokolado se obnese. In dejansko začenjam opažati spremembe pri samoobvladovanju, ko pride do študija. Ja, imam počitek, pogledam film, ampak ko delam, se trudim delati. Brez nepotrebnega brskanja po internetu, brez "jamranja" skupaj z ostalimi Sciences Po-jevci. Ne pravim, da mi uspeva popolno. Ampak se trudim :)

Brez čokolade: 7. dan

No comments:

Post a Comment