HOME |



Sunday, August 21, 2016

Holidays in Slovenia



Going back home is always too good and too short. There are way too many things to do and especially way too many people you’d like to spend the time with. Since it’s Slovenia I’m talking about here, with its beautiful capital Ljubljana, endless picturesque spots and the gorgeous seaside just an hour away, spending a week or two there never seems enough.

Many of you have been asking me for the tips about what to see, where to go and where to stay. With my Réda we finally managed to do some sightseeing, spend some time at the seaside and discovered Ljubljana through a different angle. Stay tuned for a series of articles on Slovenia <3

PS: Don't forget to follow me on Instagram for more photos ;) @katieskite
Počitnice doma so vedno predobre in prekratke. Enostavno preveč stvari je, ki se jih veselim, predvsem pa enostavno preveč ljudi, s katerimi želim preživeti čas. Glede na to, da govorim o Sloveniji s čudovitim glavnim mestom, neštetimi slikovitimi lokacijami in lepo obalo na dosegu roke, je jasno, da se teden ali dva nikoli ne zdita dovolj.


Veliko mojih tujih prijateljev in sledilcev me sprašuje za nasvete, kaj obiskati v Sloveniji, kam iti in kje se nastaniti. Z Rédo sva si končno vzela čas za potepanje, preživela nekaj časa na Obali in odkrila Ljubljano z drugačne perspektive. Pripravljam serijo zapisov o Sloveniji, stay tuned <3

PS: Ne pozabi na moj Instagram za več fotk ;) @katieskite

No comments:

Post a Comment