HOME |



Thursday, September 30, 2010

Zakaj je fino imeti francoske prijatelje v Maretu? - Ker lahko ob 22h potrkaš na vrata in skupaj popravita, no, izboljšata, govorni nastop za naslednji dan :) Odlično! Zdaj samo še povadim parkrat, pa bo. Moja prva ocena :)

Včeraj smo šli Sciences Po-jevci na odbojko. Imeli bomo tedenske treninge, ker nas v maju čaka Minicrit, športno tekmovanje med kampusi Sciences Po :) Lansko leto so dijonski študentje.. kako naj lepo rečem.. So se malo slabše odrezali, tako da smo se prvi letniki letos odločili, da vtis popravimo! :) Ideja o tekmovanju med kampusi mi je izredno všeč. Prireditev, kjer se bo zbralo ogromno ljudi, spoznali bomo naše prijatelje z drugih koncev Francije, obenem pa se še bolj povezali med seboj. In hkrati združili prijetno s koristnim :) 

Danes sem šla na obvezni sistematski pregled in izvedela, da nisem nič zrasla že kar nekaj časa, kar pa je zdravnico in mene nasmejalo, pa je bilo vprašanje iz nekega obrazca, ki mi ga je zdravnica postavila. Najprej me je spraševala o boleznih, cepljenjih in podobnem, potem pa se kar naenkrat pojavi vprašanje, pri katerem sem razumela samo besedi levo in desno. Čeprav sem kar uspešna pri sklepanju o pomenu raznih fraz, ker še vedno ne razumem vsake besede, ki mi jo francoski ljudje povejo, sem tokrat sklepala napačno - vprašala sem: Oprostite? Me sprašujete, če se politično opredeljujem za leve ali za desne?? Ko mi je zdravnica v smehu odgovorila, da me sprašuje, s katero roko pišem, sem se nasmejala tudi sama. Študijska deformacija?? :)

Danes sem razmišljala, kako se je moje dojemanje Francije spremenilo v zadnjem času. Ko sem pred parimi leti slišala za Francijo, sem pomislila na la Tour Eiffel, na bagete, na Malega princa. Danes.. Danes pomislim na Dijon. Na francoščino. Na Sarkozyja. Na proteste :) Zanimivo, kako se s spremembo okoliščin lahko spremeni dojemanje nečesa. Pa vendar - Eiffelov stolp, bagete in Mali princ ostajajo :)

1 comment: