HOME |



Sunday, September 5, 2010

Bibliotheque (in ne librerie), Ikea in movie night

Center Dijona je mestece v malem s pridihom čarobne preteklosti. Mogočne cerkve, čudoviti trgi, slavolok zmage, stare palače, ki danes služijo drugemu namenu. Ena izmed njih je mestna  knjižnica :) Zelo zelo lepa, ne samo od zunaj. Dobro založena, tako s knjigami kot revijami in DVD-ji in simpatičnimi čitalnicami. Članarina za študente: 4 evre. Študentsko življenje je odlično! :D Ogledala sem si jo čisto na hitro, v kratkem pa moram prečekirati in podrobno raziskati angleški oddelek. Vadim francoščino, ko povprašujem za različne knjige. In kasneje v trafiki. Elle, 2x debelejša od slovenske, stane 2 EUR. Is it just me ali.. :D 

Plan za popoldne? Ikea na obrobju Dijona! Moja soba postaja moja :) Pisan pikast lonček za svinčnike, svečke v različnih barvah, nova odeja, kozarci.. V residenco se vrnem nasmejana, pa tudi malo utrujena. Pričakajo me punce, ki se navdušeno pogovarjajo o zabavi pri študentih iz 2. letnika. Sliši se fino, kljub utrujenosti v mislih že načrtujem večerjo, potem pa zabavo. 

Čez kakšno uro pride do spremembe načrta – namesto partyja: Les Choristes (Zboristi) avec Vladi et Martin. Et avec les sutitres tchèques :D Francoski film s češkimi podnapisi. Vladimir in Martin sta v frankofonskem programu in se jima pri francoščini nič ne zatika. Meni.. Jaz imam raje vsaj francoske podnapise. Ker pa v Maretu še nimamo interneta, smo ostali samo s češkimi podnapisi. Bolje kot nič :D Presenetljiv rezltat: razumela sem več češko kot francosko :D 

Odličen film, super večer!

No comments:

Post a Comment