HOME |



Sunday, August 26, 2012

Travel advice 2

Zelo pomemben nasvet, ki ga že dolgo poznam, zelo težko pa ga upoštevam, je:

SPAKIRAJ TOLIKO STVARI, KOT JIH LAHKO NORMALNO (!) NESEŠ SAM.

Nemalokrat sem se pritoževala nad sitnimi Ryanair-ovci, ki s strogimi omejitvami "kršijo naše pravice". Kasneje sem spoznala, da bi se morali Ryanairu potniki zahvaliti, ker v cabin baggage ne nabašejo milijon nepotrebnih stvari in v navaden kovček ne spakirajo 30 kilogramov.

Pa vendar, po pravkar zaključeni "Mission impossible: Prepare Bags for Half of a Year and for Two Seasons", vol. X, se mi načelo vseeno zdi težko za uresničevanje. Čeprav bom tokrat potovala z vlakom in mi nihče ne bo z lupo gledal pod dvomestno številko teže kovčkov, sem morala spakirati tako, da bo dobro ne samo za prostor za prtljago na vlaku, temveč tudi za moj hrbet in moje splošno počutje.

Dva kovčka, velik in mali, pa kar napolnjena torbica (malo večja, thanks God! Ali pa ne...), pa sem. In velik kovček komajda presega 20 kg, kar je super duper :)

Torej... Copenhagen, here I come! Se oglasim!


PS: Kako se pa ti spopadaš s pakiranjem in pripravljanjem kovčkov pred potovanjem? :)

1 comment:

  1. oh, grozno. vedno spakiram preveč! ampak se počasi učim pakirati bolj po pameti:) gaja

    ReplyDelete