HOME |



Wednesday, August 22, 2012

sexy 3 PACK

Vedno so me navduševale dobre reklame, take, ki te, gledalca, pripravijo do razmišljanja. Ali pa so samo domiselne in na zanimiv način sporočijo zadano informacijo.

Nikoli ne bom pozabila TV reklame za Peugeot 206, ko Indijec svoj stari avto preoblikuje v novega, (naj)boljšega, čudovito lepega. Zaleti ga v steno, stolče s kladivom, na koncu se pa še slon usede na sprednji del avta.

Ali pa slovenska reklama za Dobim podarim, ki smo si jo zapomnili po dveh dobrih vilah :) 

V obeh reklamah se kaže kreativnost oblikovalcev, ki pritegne in povzroči, da si reklami zapomnimo še dolgo po tem, ko sta bili na televiziji.

(Obe reklami sem poiskala na Youtubu, najdete ju spodaj.)

Televizije ne gledam več veliko, dobre reklame pa me še vedno pritegnejo (čeprav se mi zdi, da jih je vse manj). Zadnjič sem si kupila paket Skiny spodnjih hlačk, ki so bile lično zapakirane in zavite v reklamo z žensko, ki je nosila vse tri spodnje hlačke naenkrat, glavno besedilo pa je bilo:

SEXY 3 PACK


Šele doma me je slučajno prešinilo, da so se ustvarjalci te "reklame" poigrali z besedami in pomeni in se ta seksi 3 pack ni nanašal samo na paket spodnjega perila, temveč je bil aluzija na sexy 6 pack, kar ponazarja tudi postavitev skice treh kosov perila enega pod drugega.

Meni se je ideja zdela super! Pa vam? :)




No comments:

Post a Comment