HOME |



Sunday, August 4, 2013

Summer is here! - Poletje je tu!

Summer is at its peak and I am spending it at home (lately almost literally since it gets so hot that even an ice-cream melts before you can actually taste it). After a great summer intro in Copenhagen I was a businesswoman for a month, doing my internship in an HR company. I needed some time to get used to a new daily routine. My slow-breakfast time of the day during the week was gone, I was usually skipping it for some precious moments of sleep. I was, however, well compensating it during the weekends, when I enjoyed the most delicious brunches at home in great company.

Poletje je na višku, preživljam pa ga doma (zadnje čase skoraj dobesedno, ker je zunaj tako vroče, da se še sladoled stopi, preden ga sploh lahko okusiš). Po čudovitem poletnem uvodu v Kopenhagnu sem kratke hlače in natikače za en mesec zamenjala za visoke pete in elegantna krila, ko sem delala pripravništvo v HR podjetju. Kar nekaj časa sem potrebovala, da sem se navadila na novo dnevno rutino. Za  počasne zajtrke, v katerih ponavadi tako uživam,  mi je zmanjkalo časa, saj sem tisti dragoceni jutranji čas raje izkoristila za tistih nekaj dodatnih trenutkov spanja. Med vikendi pa sem ta izgubljeni čas nadoknadila z najboljšimi brunchi doma v dobri družbi. 

Some great Yoga tips here


Now my August is what I call the real holidays. In the morning I wake up with some yoga (and the best yoga instructor - my mom), followed by slow breakfast (or rather brunch). I started reading again (I currently read Safe Haven from Nicolas Sparks) and in the evenings, when it finally cools down a bit, I enjoy long talks at the balcony. The feeling that I am not in a hurry when I enjoy lunch at Angel or cake at Zvezda, is just invaluable. No obligations for the day to come, no time pressure – heaven!

Avgust pa je zdaj zame mesec tistih pravih počitnic. Zjutraj se zares prebudim z jogo (in najboljšo joga voditeljico - mojo mamo), ki ji sledi počasen zajtrk (no, včasih še raje brunch), po dolgem času spet uživam v branju (berem Safe Haven od Nicolasa Sparksa) in zvečer, ko se shladi, v dolgih pogovorih na balkonu. Občutek, da se mi nikamor ne mudi, ko v Angelu uživam v okusnem kosilu ali v Zvezdi v tortici, je neprecenljiv. Brez obveznosti za jutri, brez omejitve s časom – heaven! 

No comments:

Post a Comment