HOME |



Monday, April 9, 2012

Copenhagen - love at first sight

Kopenhagen :) Pravljičen in simpatičen kotiček, kjer se svet kar malo ustavi. Kotiček neštetih koles, močnega vetra, arhitekture v stilu sladkorne hišice iz pravljice o Janku in Metki, metrojev brez voznikov in deklin z debelimi nogavicami.

Ko sem prvi dan prišla iz vročega Pariza, me je pričakal sončen, a osvežilen Kopenhagen. Ljubezen na prvi pogled! Čudovit jezik, precej izzivalen. Izgovorijo ne vseh črk, ki jih napišejo, pa še tiste, ki jih izgovorijo, izgovorijo čisto drugače, kot bi si človek mislil. And then they say French is difficult! :P Drugo leto bo vsekakor izziv :) Res lepo mesto, predvsem mestno jedro. Urejeno, izgleda precej posh, čisto, hiške (no, malo večje hiške) so navadno različnih barv in zdi se, da ni posebnega reda ali stila. Pa vendar je smešno lahko prepoznati danski stil. Vsake toliko je ena streha tu in druga streha malo stran malo zavita, kot smetana na kolačku, potresena z mrvicami. Res, tudi mrvice se mi zdijo vseprisotne! In seveda danske zastave. Odkar so moje noge prvič stopile na danska tla, so ljudje okrog mene mahali vsak s po tremi (vsaj!) danskimi zastavami, ko so pričakovali ljudi na letališču. Crazy :D

Step 2: Menjaj evre v danske krone. Woohoo, kovanci z luknjami v sredini! Luštno! Samo s to malenkostjo, da se je treba hitro navaditi, da so ti kovanci lahko hitro kar precej vredni (tisti brez luknje predvsem. Naključje? :D). Računa v trgovini ne dobiš. No, najbrž že, če prosiš. Ampak račun nikogar ne zanima.
Kar me je presenetilo, je bilo število ukradenih koles v Kopenhagnu. Iz popolnih stereotipov o Dancih nikoli ne bi niti pomislila, da Danci tudi kradejo. Še tisti en klošar, ki sem ga videla, je poslušal iPod :D

Like tedna: In fruit we trust :) Odlični danski smoothiji! V steklenih steklenicah, različnih okusov, brez dodanih konzervansev in drugih nepotrebnih zadevščin. Mnjam!

Več si preberi tule: http://www.froosh.com/home.html




Kaj je danska različica ljubljanske Metelkove, samo s to razliko, da v Kopenhagenski različici ljudje dejansko živijo, in to brez pravil, brez davkov in z... zanimivimi substancami? Kako se Danci s kolesi vozijo v taksiju? Stay tuned :)

No comments:

Post a Comment