HOME |



Sunday, November 7, 2010

Minister briefing - an easy task?

Širom znana modrost je, da včasih ne smemo trmasto vztrajati pri neki zadevi in jo poskusiti uresničiti/rešiti/spremeniti itd. Ko jo odložiš za nekaj časa, rešitev pride sama od sebe. In res je. Pri predmetu, kjer podrobno spoznavamo delovanje Evropske unije in evropskih zadev, mora vsak študent enkrat kot namišljeni svetovalec predsednika vlade napisati povzetek informacij o določeni temi, ker naši predsedniki vlad žal nimajo časa, da poiščejo vse informacije sami. Vse lepo in prav, z veseljem bom proučila dano situacijo in napisala dragocene nasvete za svojega nadrejenega :) Vendar pa se zna situacija malo zakomplicirati, če potrebnih informacij ne najdeš. In, seveda, če nisi čisto prepričan, kako naj bi to poročilo sploh izgledalo. Včeraj sem se trudila najti informacije v knjigah, na internetu, brskala tu in tam, a nič kaj uspešno. Želela sem predebatirati zadevo s kom, ki je to nekoč že napisal, pa nihče ni bil ravno prepričan, kako je treba k zadevi pristopiti. Po neuspešnem iskanju sem se odločila, da evropske zadeve odložim na naslednji dan. Danes je k meni prišla študentka iz 2. letnika, ker si je želela izposoditi sušilec perila, in, glej ga zlomka, tudi ona je lansko leto pri istem profesorju pisala poročila predsedniku vlade. Poglej na to stran, prebrskaj tiste statistike, uporabi to obliko.. Nasveti so prišli sami do mene :) Gora je prišla k Mohamedu :D Sedaj je moje prvotno navdušenje nad pisanjem poročila zopet prisotno in upam, da bom tokrat uspešna :)

Ko na nedeljsko deževno jutro ob skodelici kave bereš knjigo, s pomočjo katere moraš narediti predstavitev v prihodnjem tednu, in ob tem uživaš, veš, da si izbral pravi študij, študij, ki te veseli. Res je, da so teme, ki me niti najmanj ne zanimajo, vsaj na prvi pogled (kot na primer vse francoske leve in desne stranke, njihovi glavni predstavniki ter tona časopisov, ki so orientirani glede na politično pripadnost), vendar pa je v življenju vedno tako, da moramo na poti do cilja tudi preko malo manj všečnih pripetljajev. Ampak to nas ne sme zaustaviti in nam ukrasti volje do dela. Nasprotno - potem lahko še bolj uživamo v stvareh, ki nas resnično veselijo :)
Enostavno, ne? :)

No comments:

Post a Comment