HOME |



Wednesday, May 18, 2011

End of the year or Minicrit!

Poletje je tu :) Ja, res je Dijon spet sončen, ampak tokrat ne mislim vremena. Danes sem imela zadnji izpit v tem šolskem letniku :) Uradno sem na počitnicah. Predvsem nimam nobenih posebnih načrtov za en teden. And it feels good!
Čez en teden se začne Minicrit, športno tekmovanje med kampusi Sciences Po Paris. Sodelujem v ekipi odbojke in pri plesu. Z odbojko smo res začeli takoj na začetku leta (oh, kje je že september!) in trenirali tekom celega leta. Danes lahko rečemo, da smo opravili good job :) Poznamo se med sabo, vemo, kako igramo, trudimo se, da ne delamo nepotrebnih napak in ostajamo skoncentrirani. Iskreno - računamo na zmago. Na srečo (do finala :D) ne bomo igrali z ekipo iz Nancy, ker so baje lani reeeees premagali vse po vrsti, ampak važno je, da najprej pridemo do finala, potem bomo pa, seveda, dali vse od sebe :)
Poleg Dijona in Nancy so kampusi Sciences Po Paris še Havre, Reims, Poitiers in Menton. Program na vsakem kampusu je enak (z minimalnimi spremembami), je pa vsak kampus orientiran za določen del sveta. Če želiš, da je tvoj študij osredotočen na Evropo in Azijo, greš v Havre, če te zanima Osrednja in Vzhodna Evropa, greš k meni v Dijon :)


Uh, kar celo šolsko leto je naokrog. Čudno. Včasih se mi zdi, kot da sem že od nekdaj v Dijonu, spet drugič pa imam občutek, kot da sem ravnokar prišla. Kako je čas relativen, a? :)
Bisous!

No comments:

Post a Comment