HOME |



Tuesday, October 21, 2014

Hello Israel!



Kdor spremlja moje dneve na Instagramu, ve, da sem po Kopenhagnu odletela na Bližnji vzhod, v Izrael, v državo, o kateri ponavadi ne slišimo precej pozitivnih stvari. Moja izkušnja je res več kot pozitivna, na hitro se oglašam iz Jeruzalema. Več fotk zaenkrat je na Instagramu, tu jih bom pa več objavila čez kakšnih par tednov.

Tel Aviv (na zgornji fotki) me je pričakal s poletjem, ki sem ga letos nekako preskočila, in izjemno prijaznimi ljudmi. Se oglasim!


Those who follow my days on Instagram know that I have travelled to the Middle East, to Israel, after a few days in Copenhagen. I've travelled to a country we usually don't hear a lot of positive things about. My experience has been much more than positive, and I am writing this from Jerusalem. You can see more photos on my Instagram, and I will publish more of them here in a couple of weeks.

Tel Aviv (on the upper photo) welcomed me with a summer I somehow skipped this year, as well as with extremely nice people. Stay tuned!

1 comment:

  1. Lušno! In kako to da te nisem imela dodane na Instagramu. Te slike iz drugih krajev obožujem (:
    Jaz ravnokar berem knjigo Veliki dobitek od nemke Meike Winnemuth, ki je zmagala na miljonarju in se odločila, da bo za eno leto, vsak mesec, bivala v drugi državi. In opisuje o tem kako jo je vsaka država spremenila in kaj jo je naučila. Res globoka in branja vredna knjiga.

    ReplyDelete