HOME |



Thursday, October 18, 2012

Life from National Gallery of Denmark

Ta teden so krompirjeve počitnice na Danskem. Večini staršev ni treba v službo, otroci so šolske torbe pozabili nekje na bež podu svoje sobe, mesto pa je zaživelo. Na vsakem koraku se nekaj dogaja, sploh prireditve za otroke pa so vseprisotne. Wonderfall je beseda, ki povzame vse, saj je namreč projekt, ki skrbi, da Kopenhagenčanom ta teden ni dolgčas. Še več - da si bodo krompirjeve počitnice z veseljem zpomnili.

Ko sem razmišljala, katerega izmed dogodkov se bom udeležila danes popoldan, mi je v oko padel Jazz for Kids. Dogodki za otroke so najboljši! Otroci želijo vedno stvari sami preizkusiti, se jih dotakniti, ustvarjati. Ko sem videla kombinacijo glasbe, umetnosti, vesoljskih planetov in pošasti, sem vedela, kje bom čez kakšno uro.

V Narodni galeriji.



V Narodno galerijo še nikoli nisem šla. Mimo sem se že večkrat peljala, ampak v današnjem jesenskem sončnem dnevu se mi je zdela res čudovita! Ko sem vstopila, dogodka za otroke ni bilo težko najti.


Všeč mi je, kako so organizatorji pripravili dogodek. Nič kompliciranja z mizami in stoli, z dodatnimi blazinami za sedeže, da tudi najmanjši lahko dosežejo mizo in se sklonijo po lepilo. Enostavno so različne elemente postavili kar na tla, okrog pa majhne okrogle preproge različnih barv, na katere se vsak lahko usede. Lego kocke za ustvarjanje, barvice in "lepilo iz cvetličarne", tisto, električno v pištolici :)

Razigrani otroci povsod, ki ustvarjajo od res kompleksnih izdelkov do simpatičnih poskusov (kako spustiti karton navzdol po ograji). Res prijetno presenečenje pa je tudi število staršev, ki ne samo stojijo zraven, temveč ustvarjajo z otroki. Ne ustvarjajo namesto njih, temveč ob njih. Prav zanimivo jih je opazovati.

V ozadju je jazz glasba z vso potrebno tehnologijo, kjer se lahko otroci preizkusijo v DJ-anju, igranju električnega klavirja, vse to s slušalkami na glavi, kot pravi profesionalci. Res luštno vzdušje!


(Mislila sem sicer, da bom našla kaj, kjer bom tudi sama lahko sodelovala, ampak moram priznati, da me tokrat dogodek ni privabil k ustvarjanju. Posedela sem ob otrocih kakšno urco in napisala tale zapis, zdaj se bom pa sprehodila po galeriji. Upam, da so mislili na turiste z angleščino...).

Lep jesenski dan!


1 comment:

  1. Super pišeš in res imaš stil. :)

    xoxo, Nina
    p.s Spremljam te.

    ReplyDelete