HOME |



Monday, October 31, 2011

Michel et Augustin - the best yoghurt ever!



Ko se dan začne z najboljšim, najokusnejšim, najslastnejšim jogurtom na svetu, veš, da bo odličen dan :) Jugurte Michela in Augustina sem prvič poskusila v Parizu s prijateljico... nekaj let nazaj. Dve? Mislim, da dve :) Okusni jogurt z vanilijo z Madagaskarja me je pritegnil s simpatično in domiselno embalažo, barvami, zanimivimi napisi in "100% VRAI" - 100% PRAVI :) Ko sem ga poskusila, se je moj načrt z jogurtom "malo zdaj, malo pa pustim za kasneje" razblinil. Seveda, kaj pa :D

Odkar sem v Franciji, izdelke Michela in Augustina še bolj obožujem. Imajo samo eno malo manj prijetno lastnost - dragi so. Dobro, ne stanejo celega bogastva, so pa dvakrat ali celo trikrat dražji od ostalih. Ne vem, kakšna je cena v Sloveniji, ampak predvidevam, da so še malo dražji kot v Franciji. Ja, slišala sem, da jih imajo nekaj tudi v Sloveniji. V Namini kletni trgovini.

Ampak se splača. Četudi ne za vsak dan, z veseljem odštejem nekaj krajcarjev več za poslastico. Izdelki so iz polnomastnega mleka (nič 0% maščobe in podobnih neumnosti) brez umetnih barvil ali drugih dodatkov, iz svežih sestavin. Brez konzervansov. Embalaže so pogosto biorazgradljive. Preko svojih izdelkov se dva mušketirja trudita predstaviti svojo filozofijo.


Lansko leto sta v Parizu odprla svoj prvi "jogurtni bar", kjer si lahko sam izbereš in sestaviš različne poslastice.





Kdaj gremo v Pariz? :)

2 comments: